halvt tvingad...

kände mig lite tvungen att uppdatera er, så jag ger er en lista jag snodde av sofia [soffeloffan.blogg.se VÄRD ATT BESÖKA!]

Namn: ällän
Piercingar: öronen ensålänge.
Tatueringar: näe, sånna har jag inga
Längd: dont know, enochsextifem trorja
Hårfärg: något obestämt
Fräknar: ja!!!! haha, fortfarande kvar sen USA (y)
Motto: ahyeah (säger det hela tiden nu, så jävla irriterande -.-) nä men jag vet inte

Kär? intenunä
Önskar du att du bodde någon annan stans? jau.
Tänker du på självmord? nej? :o
Tycker du att du är attraktiv? ahahahahhahahahaha, nä.
Dricker du? i dont get drunk, i get AWESOME!
Använder du droger? men nej
Röker du? euw nej
Vilket schampo använder du? oparfyrmerat från apoteket för mitt jävla hårs skull (hatarde)
Vilken parfym använder du? wera wang & något randum från rue 21 & heiress paris hilton. haha inte på samma gång men ÄLSKAR DOM! har alltid världens beslutsångest på morgonen
Vad är du rädd för? dej
Gillar du att tvätta? nej?
Gillar du berg och dalbanor? JA! lisebergs iaf (y) 

Senaste...
Filmen du hyrde
? venne, hyr aldrig filmer.
Filmen du köpte? venne, köper aldrig filmer.
Låten du hörde: party at a rich dudes house
Låten du laddade ner? laddar inte ner musik så ofta. SPOTIFY FFS!
Personen du ringde? emma
Personen som ringde dig? emma
TV-program du såg? the hills
Person du tänkte på? emily (H) hahaha, fråga inte varför, för jag har inget svar. nejmen de är bara för jag ska smsa henne snart (y)

För eller emot...
Långdistansförhållanden? vetinte riktigt, ytterst få som funkar, med cred till dom som får de att funka!
Utnyttja någon? för mohahaha, eller iallafall när de gäller typ min syster? ;)
Självmord? emot ffs
Ungdomar som röker? eeuuuwww, såhääääääääääääääääääär mke emot
Använda droger? emoooooooooooooot förfan!
Sex före äktenskapet? för!
Köra onyktert? emot
Förhållanden? både &

Favorit...
Låt: justnu? your love is my drug
Sak att göra: vetinte, handla kläder? o.O 
Sport: horseriding & dans
Dryck: cocacola in my <3
Kläder: TIGHTS!!!!!
Film: andra sidan häcken ofc!
Bil: den vi hade i USA, den var kärlek! :D
Serie: broke knows best, cribs, ponnyakuten, svenska hollywood fruar (förra säsongen) (H)

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? hmm.. kanske
Gråtit över en flicka? jo, men alltså inte av kärlek direkt?
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? JA (H)
Blivit arresterad? nä
Träffat någon från internet IRL? yeah

Antal...
Gånger du vart kär
? 0 (trorjag)
Gånger ditt hjärta brustit? räknar inte
Hjärtan brustet på grund av dig? 14, haha, nä jag skämta.
Tjejer du kysst? 0
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? går ju i grundskola x]
Gånger ditt namn varit med i tidningen? mer än 10 iaf, var alltid med när man fyllde år när man va liten ;)
Pålägg som gäller: blä, 0
Dagens dryck: vatten.

Senaste...
boken du läste? flickan från ovan. värd att läsa!
Personen du fick e-mail av? facebook
Personen du fick brev av? tyskland
Personen du fick sms av? emma.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? typ 2 dar sen.
Saken du köpte? b&j (y)

Vad har du gjort idag? skolan, emma
Var det kul? jao
Brukar du svära mycket? jaförfan
När stiger du upp på morgonen? åtta (y)
Gillar du att slåss? JA!!!
Vad har du på dig? strumpbyxor, lackleggings, linne, vit långärmad, trosor, bh, ringar
Vad ska du göra ikväll? göra matte, kolla bella&tyra show typ, datan?
Vad är du allergisk mot? dej
Var har du ont? i min armbåde och min mage tihi
Använder du hårspray? naj, inte nu får inte.
Kan du stå på händer? bara mot vägg
Håkan Hellström eller The Ark? the ark.
Salt eller socker? SOCKER FÖRFAN!
Gillar du ketchup? bara till pommes och makaroner. och falukorv typ. ALLT ANNAT ÄR DET BANNLYST TILL! FÖRSTOR MIN MAT!!!!
Är du glad nu? japppp
Var du glad igår? japppppp (H) jag är alltid glad! 
Vad dansar du till? musik (H)
Stockholm är... ? en ball stad som jag vill tillbaka till! 
Göteborg är... ? najs, för liseberg finns där!
Kan du sjunga? nä
Spaghetti eller makaroner? spagetti typ
Land du vill besöka? USA IGEN!!!! och london (england då ;))

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: haha, ellen du är verkligen ett converse freak xD :D

2010-03-19 @ 22:37:35
URL: http://lindagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0