hår och annat som inte hör hit ;)

hemma! eller ja, de har jag ju varit nästan en och en halv dag nu, men det är inte förrän nu jag har tagit mig tid att blogga!  taha. flygresorna gick bra! första var extremt dryg! vi hade dessutom inga egna tvskärmar vilket gjorde att det blev ännu drygare! från new york till köpenhamn gick det snabbt! jag kollade new moon två gånger, spelade othello och sen sov jag ganska mycket genom att lyssna på sövande musik. taylor swift och erik clapton (y) haha, underbart. dom kom med mat heeeela tiden. jag hatar flygplansmat. FATTAR DOM INTE ATT JAG INTE VILLE HA ELLLOOOOR??!! -.-' haha, ne.

jag kom precis hem från centersyd där jag träffade emily och fia! emily fick (köpa) sina skor. hehe, så jag var rik men pengarna fick jag ge till mamma. sad. jag har faktiskt en hel månadspeng att ta ut (haha) av pappa för jag inte använde den i USA. duktiga jag!

igår träffade jag emma och axel, de blev väl ganska sjukt som vanligt med emma. sov tretton timmar inatt och är fortfarande trött. ja, jag har studiedag btw. hehe, suuuuperskönt. det är ganska askallt ute men det märks endå att våren är påväg! INGEN SNÖÖÖÖ! bara lite i vägkanterna som inte har smält bort

nu ska jag göra något annat. jag har tydligen döööömycket att ta igen i skolan enligt fia. kul! -.-
JUSTE! EMILY KLIPPTE LUGG OCH DE BLEV FAACKING FINT! detta påminner mig bara att jag måste göra något åt mitt eget granris till hår. orkar inte, vill inte. får lust att bara raka av skiten. några förslag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0