hicka.

varför får jag ALLTID hicka när jag ska sova?!
jag har haft hicka och ont i halsen hela dagen. det är fan fel på mig. jag vill inte inse att jag är en aning sjuk fast jag är det... eller ja, sjuk är jag ju alltid. hehehe, sluta dissa dej själv ellen!!!
iallafall har jag jättemycket ideér till nya bloggaaah. jag måste nog skriva ner dom, annars glömmer jag dom. inte bra alls. men jag tror nya bloggen kommer bli så himla bra! och bloggtorka kommer jag inte heller få eftersom jag kommer ha fasta kategorier som ska uppdateras typ en gång i veckan hela tiden. åååh, de kommer bli brabrabra. NU ska jag försöka sova, ska bara läsa igenom so'n en eller två gånger. sweet dreams! *hick*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0