idéer

jag har lite nya idéer nu till min nya design (och min nya blogg).
det kommer nog bli grymt coolt om det lyckas. jag behöver bara friskna till och hitta en bra fotograf! haha, emma eller emily kanske. åh, va coolt det kommer bli. sen måste jag hitta någon som redigerar bilderna lite för jag kan inte det så bra.. speciellt inte nu eftersom jag inte har photoshop.

what about now? jadu, min katt sitter och biter i min fot, det smärtar. hehe. hostar gör jag mest hela tiden men annars händer inte mycket, its sucks to be sick. hehe, inga bloggare uppdaterar och jag hatar att inte ha photoshop. jag ska läsa lite i kameramanualen så jag kan bli en bättre fotograf någongång. tihi, pussspåer.


hahaha, inte ens en stillbild på min...byrå? kan jag ta bra. haha, jag suger :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0