käre gode gud.

fan vad jag älskar kommentarer! har fått lite fler än innan och det är så himla kul!
annars är allting ganska skitdåligt. jag är extremt förkyld, stressad, trött. äh, jag vet inte allt. mest förkyld tror jag. jag ska dricka te. och berrocca. de kanske hjälper. vi får väl la se. annars ska jag inte göra mycket mer än att öva no resten av kvällen. det ska bli superkul! ja, jag var ironisk.

bara två skoldagar kvar till lov nu. och det ska bli så jäääääkla skönt. just nu vill jag bara somna och vakna igen i sommar. ska nog testa. skriver mer imorgon, och då ska jag vara positiv. 79 dagar kvar till sommarlovet btw. woho.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör det ont att pierca naveln?:)

2010-03-24 @ 20:14:21
Postat av: erica

ja det är sjukt roligt att få kommentarer, det gillar vi! :D

krya på dej förresten ellen!<3

2010-03-25 @ 14:47:15
URL: http://ericaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0