läget är fortfarande sjukt.

åh, va underbart det är att vara sjuk -.-
idag är var sista dagen innan lovet. ja, nu är det lov alltså. känns som att jag inleder det bra. idag har jag missat ett stort matteprov och winans idrottslektion. haha. matteprovet kommer jag få göra om tre veckor och det känns ju bra, eftersom jag kommer ha glömt vad matte är tills dess. varför tre veckor undrar ni väl, jo för efter påsklovet är det prao för tjejerna två veckor. hela min klass samlad kommer jag inte få träffa förrän om fem veckor. ganska sjukt, det är mer än en månad. och då är jag konfirmerad...

idag har jag tillbringat större delen av dagen i soffan, vid teven men fanta world och disneychannel. jag har lekt lite med min kamera och tvingat mamma köpa donken till mig, det enda som lyckas komma igenom min mun just nu, de och bafucin såklart. nu ska jag... dö... och kolla lite mer på  disnetchannel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0