listis

Visste du att?

att jag vill - ha mer kommentarer på mig blogg
att jag lyssnar mest på - låtar som jag sen spelar sönder
att jag inte gillar - dej
att kärlek är -
 som en vässad kniv. i onda händer tar den liv
att jag gillar att -
 prata
att jag är hemligt förälskad i - min katt. mohahaha
att sist jag grät var - för två sekunder sen
att min mobiltelefon är -
 asful
att när jag vaknar på morgonen -
 är jag oftast trött men blir snabbt speedad som fän
att innan jag går och lägger mig -
 ligger jag och sprattlar i min säng för att bli av med energi
att idag har jag -
 gjort en bakåtkullerbyta som sa SPLLAASHHH
att jag just nu tänker på - hur fan jag ska klara av att antagligen vara 2 veckor i skolan med BARA killarna -.-
att i kväll ska jag -
 tagga inför innebandy imrn.. NAAAAAAAAT!
att i morgon kommer jag -
 sura -.-'
att jag hoppas -
 att det blir som jag vill en dag (snart)
att jag verkligen vill -
 att det blir som jag vill en dag (snart)

Kommentarer
Postat av: carro micha :D

varför bara killarna???? :D <3

2010-03-14 @ 17:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0