plugg.

hejhopp.
sitter och pluggr svenska med eriiica precis just nu. eller ja, just nu bloggar jag ju, och erica kollar schabrak till pepperoni! hehhe, busigt. men vi måste fortsätta hela kvällen lång för detta var svårare än jag trodde. skit också. skolan idag var tråååkig. bytat platser. de va kul i och för sig. sitter bredvid sofie nu, de första hon sa va typ "är du speedad eller är du alltid såhär?" när hon fick veta sanningen typ dog hon. hehe. på idrotten fick jag en hand (natalies haha) rakt i magen på piercingen och det sved a little bit. men de är bättre nu. man fåååår inte pilla men jag  kan inte låta bli. jag kommer få infektion jag känner det på mig -.-

NU ska jag fortsätta med svenskan (har btw prov imorgon, glömde säga det) och det kommer gå käpprätt åta helvete. puss på er.


Kommentarer
Postat av: Natalie ;P

de absolut nte meningen Ellen de typ bara hände :/

2010-03-26 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0