remember me

jag måste skärpa mig... -.-
men de orkar jag inte nu. hehehehe (a) är med emily för tillfället, hon har sovit här. på golvet, på en madrass utan luft i, stackars henne. själv sov jag underbart i min säng! igår var vi och kollade på remember me. extremt sorglig men sjuuuukt bra film. NI MÅSTE SE DEN! själv ska jag nog göra det en gång till! jag måste. min nya favoritfilm helt klart! robert pattinson var mycket bättre än i twilight filmerna nu när han inte är en glittrande bög, han är helt klart en av världens duktigaste skådespelare, SÅ SJUKT BRA!

om trekvart ska jag till centrum. hehe, vad jag ska göra där får ni se sen. pusspåer


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vi kan se den tillsammans :)

2010-03-21 @ 16:50:13
URL: http://jagmalmros.blogg.se/
Postat av: MAGDA - S E V E N D A Y S

älskar robert pattinson

2010-03-23 @ 11:02:12
URL: http://sevendays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0