sista dagarna

halloj!
läääängesen jag bloggade men jag har njutit förfullt av sista dagarna här. imorgon bitti tidigt beger vi oss tillbaka till orlando och tar flygplaaanet till newark. flygplatsen i new york.
lite tråkigt men jag längtar hem faktiskt! jag saknar allt hemma fast jag älskar usa nu!!!
heheh, jaja, blandade känslor. jag ger er total update när jag kommer hem.
jag tror de tyvärr blir så att hela lördagen blir resdag, söndagen kommer jag vara trött. på måndan har vi studiedag så jag får inte tillbaka min dator förrän tisdag. hmmm... så uppdateringen kommer fortfarande hållas låg. jag antar att om vi har tur blir det ett snabbt inlägg från någon annan familjemedlems dator söndag/måndag annars hörs vi på tisdag. om jag nu kommer hem hel villsäga...

JAJA, de får bli mitt problem. pusspåeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0