@ skolan

har precis haft svenskprov -.-
hoppas de gick bra iallafall. angående bloggförändringar så får det vänta till påsklovet. bara idag och tre dagar till kvar i skolan!!! så skönt. hehe, jag förtjänar lov. hade utvecklingssamtal imorse. har sänkt mig i minst 1 ämne. surt som fan, men jag har höjt mig i två tror jag så det jämnar ut endå. jag kämpar på som vanligt. duktiga jag. bloggen kommer till sidan en aning eftersom det är så mycket läxor men det funkar det med. igår uppdaterade jag faktiskt hela 5 gånger!!! duktigt av mig. hehe, idag skulle jag egentligen dansat, men är jätteförkyld (eller har ont i halsen) är aaaaaasöm i piercingen (kan inte göra situps och eller böja magen) gör ont att sträcka sig också så jag hoppar dansen idag och hem och gör läxa eller något (bloggar) istället. haha, vad fan har jag gett mig in på? menmen, jag överlever. till lovet beställer jag vackert väder så jag kan följa med amanda, erica till stallet OCH hälsa på felizia med min kamera. den behöver komma ut och rastas lite ;)

hehe, snart har vi... 90 minuter no+matte och jag kommer dö. fast det gör jag ju typ varje dag. vi hörs när jag kommer hem, puss på er.


Kommentarer
Postat av: arg amanda

UNGE SLUTA :O du menar inte att det är den 24 ?!!! för satan ! jag vill inte missa den tävlingen :'(((((( fanfanfan!!

2010-03-23 @ 13:14:56
URL: http://tjaamanda.blogg.se/
Postat av: amandddaaaaaa

why do you dasent has fotoschop longer ?:D <3 har de blivit stulet ?:(

2010-03-23 @ 13:31:19
URL: http://tjaamanda.blogg.se/
Postat av: matilda

Mysig blogg =)

2010-03-23 @ 18:07:23
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: erica

jaa klart du får följa med to da stall! :D

najs! bara tor o fre, sen looooooov, sen prao :D<3

2010-03-24 @ 17:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0