snack om ditt och datt.

hejhopp sötnosarrr!
hemkommen och äten (haha, vafan sejer man?) nu. kollade på båda danserna istället. skrev en reseguide om orlando/bästa shoppingen till tilda, som om jag skulle vara någon slags expert. ska lägga in lite bilder på vad jag köpte också, enmart för matildas skull! ;) annars vet jag inte. har lite so att göra men det är ganska chill. ska göra klart ett arbete i engelska men det är också ganska chill. har börjat lite smått att tänka på nya bloggen, ja, det blir det. ny blogg. IGEN... jag vet att ni hatar mig. men jag tvingar inte er följa mej ;)
jag ska iallafall säga till när andra bloggen är klar (troligen på påskislovet) och sen ska jag komma igång där. känner mig astaggad på de. hehe, måste bara fjäska lite för amanda så att hon kan hjälpa (göra) en design till mej, hon är fan bäst på det, hennes bloggar är alltid så jävla fina! hennes blogg hittar ni här (visserligen en hästblogg, men fan värd att läsa/klicka in på endå!!!)


Kommentarer
Postat av: maatilda :)

tack för pappret sötunge! :D♥

2010-03-23 @ 19:45:53
URL: http://tiildiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0