there's a party as a rich dude's house

hello sunshine.
solen skiner typ idag. de är underbart väder ute (eller va innan iallafall)
snön smälter förfullt här och idag släppte vi ut kissekatten medvetet för andra gången. först vågade han inte gå ut för pappa bytte däck på bilden. han är töntig alltså. nu ligger han och sover i sin korg. första gången på typ tusen år. snart fyller han ett helt år den lilla tjockisen. 

musik på full volym spelas eftersom mina hörlurar har gått i sönder och jag inte vill sitta med ett jäkla fjortisheadset som dessutom luktar bajs. hehehe, så inte jag.
ikväll blir det kanske till sofia med gulligt folk (okej, vet inte vem. bara emily hehe) men de blir nog kul som vanligt. imorgon ska jag upp tidigt som f a n för jag ska på gudstjänst och till halv ett, kvart i ett börjar min musikalträning. vadå lyckat? stressig morgon säger jag bara. nu ska jag måla mina naglar svarta (ja, jag har blivit emo, har jag glömt säga det?) och sen ska jag göra läxa (PÅ EN HELG!!!!!!) och städa mitt rum. så duktig.
hehehe, shit va många paranteser de blev i detta inlägget. och nej, jag har inte slutat blogga. än...
bilderna från USA part two kommer senare. nu måste jag sluta, mina fingrar knäcks. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0