ZWING IT

idag on tha dans fick vi reda på världens tråkigaste sak. INGEN VÅRSHOW :''''''''''''''''''''''''(
fan jag grät nästan. detta är fan  mitt liv, årets bästa vecka, det är bud på att byta nu. men vettefän var. och zwing it betyder endå fruktansvärt mycket för mig. det är svett, gråt och lycka, det är barndom, det är sjukt massa minnen, de är vårshow, de är avslutningar med pepparkakor, de är hjärngympa, det är hjärtfel (höhö).
jag ä l s k a r att dansa och nu kanske jag inte får visa vad jag går för nåmer? nä, inte rättvist. zwingit har typ fått slut på pengar för de är så mycket som går fel där. + att zwingit har växt ur folkets hus. detta kan innebära slutet för zwingit och det vore verkligen det värsta som kunde hända just nu.

jag älskar känslan att komma till zwing it på tisdagarna, glömma allt för en stund och köra steeenhårt två timmar. det är fan så jävla underbart så de finns inte. kan inte skriva mer nu. detta är inte saaant.
mitt liv är slut. typ.

Kommentarer
Postat av: erica

asså fan vad tråkigt när du sa det!

det är ju sinnessjukt! även fast jag inte dansar där nu, men gjorde det förr så skulle det endå kännas konstigt, men såklart framför allt för dej! hoppas hoppas det löser sig! jag tkr att ni ska ha vårshow! Det är ju det och det var ju det som var det allra roligaste med dansen :D

eller jag tyckte det !

vi får hålllllla tummmarna (Y<3

2010-03-10 @ 15:34:22
URL: http://ericaap.blogg.se/
Postat av: maatildaaa :)

jag sörjer med dig. :( <3

2010-03-10 @ 16:06:45
URL: http://tiildiss.blogg.se/
Postat av: Linda

asså fy fan vet inte vad jag ska säga! eller säger nog som du det är mitt liv, nu dör jag! asså det är en årlig tradition, dem dagarna är fan bättre en julafton! och vad mer slår julafton lixom? ;o

2010-03-10 @ 19:34:19
URL: http://lindagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0